Wpsa

Tycker att det är så himla hemskt med djurmisshandel,jag får så himla ont i magen varje gång jag ser något om sånt på tv eller något,jag får dåligt samvete,även om det inte är jag som gjort det,men det det är vi människor som förstör allt för djuren!
Dom levde först sen kom vi,får så ont i magen..

Här är en länk till Wspa,där man kan skänka pengar till dom stackars misshandlade djuren!



Från en annan blogg:
Min syrra berättade nått grymt igår..Nått hon fått berättat för sig av våran kollega, om hur folk hänger upp/spänner fast hundar & sparkar på dom/ skär upp dom..levande! Man blir så arg så man kokar när man hör nått sånt här..VEM kan göra nått sånt här?och VARFÖR?Helt sjukt!

Får seriöst så förbannat ont i magen av att se det här! :@@@@
Känner ni detsamma kanske?







Kommentarer
B(:

åneeejjj! Vilka jävla idioter! Stackars djurrr :(((((

2011-09-08 @ 21:29:29 | http://bbloggar.blogg.se/
Linda (:

Jaaaaa,jag vet!

Så jävla hemskt!

2011-09-09 @ 18:23:36 | http://lindavarnamnet.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback