Passa på medans du kan!

Sen bloggning jag vet (a)
Har väl inte hämt så värst mycket idag,hemkunskapen gjorde vi potatis och löksoppa,den var inte god men inte heller äcklig ;)(gjorde även scones)
Hemma var jag ute lite i solen,sen kom min grymt knäppa syster hem,hon hade en mycket fin dansshow för mig^^
Och sen iväg på träning med mycket spel ;)


haha mycket fin bild ;)


Hade långrast idag,och vad gör jag och Ida då?
Jo vi går till närmsta lekpark och "leker" lite ^^


Evve gick visst rund och tog lite kort, men då har jag iaf nått till bloggen ;)


sötsooo!

Just det,idag kom även mina skolfoton hem(självporträtten)
Kan inte bestämma mig om jag gillar dem eller inte,men dem är nog de bästa hittills ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback