Knäckmunk vs smartiesmunk

Hejhej :)
Har ändå gått rätt fort idag,på idrotten sprang jag dem fruktansvärda 2000m ,fyfan,men lyckades ändå komma in på en tid jag är rätt nöjd med,och dessutom måste jag vara nöjd med den för jag tänker aaabsolut INTE springa igen!
 På hålet som var 1h och 20 min åkte jag,Anna och Ida ner till marknaden,köpte "lite" munkar och godis,tänkte på en härlig väska men köpte den aldrig,nästan att jag ångrar mig lite nu..
Men trevligt sdom vanligt med er! :)

bara en fin bild Bea tog medans hon tog nakenbilder på oss andra ^^ haha näedå men nästan


Knäckmunk,var dock inte lika god som den vi åt förra året,smartiesmunken såklart!'


"passade även lite boll med Ida sen ;)

Blev ingen match för min del idag,blev nog inte uttagen eftersom jag varit förkyld och inte tränat på länge,men vi får hoppas att jag får vara med på söndag istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback