Bara en massa gojjs!

Helloo again!
Började 8.15 idag,men matte tyvärr,sen fortsatte det med so och sen fysik-.-
Fick sluta när vi ar klara med laborationen,jag och Fia fick gå typ en kvart,10 min innan vi slutade ^^
bättre än inget,vi gick och åt,sen åkte jag hem lite,tog lite choklad,och kammade håret (a)

Sen vid 12 började hemkunskapen,gjorde havregrynsgröt och kokade ägg(eller man kan väl inte säga att vi kokade vårt ägg precis) ;)
Efter skolan solade jag lite,och tittade på när Anna och Ida pallade plommon ^^
Buuusar!
Åt sen lite pizza och drog med pappsen till Rattugglan,FeeettisLinda!
Fyy!


thihi (a)

Fru kock!

mums..

välkokt,eller vad säger ni? ;)

o till sist en mycket fin bild på äggkokmästaren! ^^

Imorn blir det att åka till Borås med Ida,Anna och Anki på en liten shoppingrunda ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback