Blått som i himlen!

Hej igen :)
Efter håltimman var det rätt ojobbiga lektioner,engelska och spanska ;)
Sen när jag kom hem gick jag ut och fotade lite.
Ska jag vara heeelt ärlig så tog jag näästan bara kort på mig själv,Outfiten o lite face (a)
Doch var det inte många som blev bra..
Kan tyvärr inte lägga in några bilder från mobilen för den har laddat ur ^^
Känner mig även idag på väldigt bra humör,även rätt bra självförtoende det senaste,gött att ha! :D


Jag vet att tröjan är bakofram,Men jag tyckte den satt mycket bättre då ;)




Tycker ändå att den är rätt fascinerande^^
Förutom mitt ansikte..
Och förresten så har mammsen stickat den söta,gosiga tröjan! :D




Kommentarer
Jennilie

Vad söt du är!

Sv: Jo jag gillar också handleden :) Vi fotar med en Nikon D40.

2011-09-15 @ 21:23:28 | http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback