Taktkänslan är på topp!

Hej på er! :D
Idag var jag tillbaka i skolan igen,äntligen!
Haha näe men det var kul att träffa alla söta vänner.
Var även på väldigt bra humör idag,det skadade inte.
På musiken,var jag och Ida trummisar.
Snacka om att vi var bra! ^^
Ida det är som du säger,du och jag är typ som EN enda person för han sa ju inte ens emot när vi båda skulle sitta och trumma,även fler sammanhang! ;)

Snyggbild på Miaa sötan!




Haha,ser nästan ut som en bild som skulle va i en bebisbok ^^
Men töntig som jag är så!

Vi hörs då!




Kommentarer
B(:

hahah, jaa vi skrev ju nästan samma sak på det där på svenskan också idag ^^

2011-09-15 @ 17:08:58 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback