Finns det något jag gillar mer än knasiga personer?

Hej på er!
Dagen har varit så jäkla bra,eller iallfall efter skolan.
Drog ner till stan med världens goaste brudar!
Titta lite på secondhand och gick sen till karlsholme eftersom att det var utförsäljning på kläder men inte riktigt kläder jag sökte efter..
Vi gick vidare till Mumma,har nog inte skrattat så mycket sen jag vet inte när! ;)
Inte bara skratt men mycket!
Älskar er så kolossalt mycket!






Haha, finns det något jag älskar så är det knasiga personer!
Inte riktigt som rubriken men nästaaan! ;)


Bild från hemkunskapen också ;)

Även en inte så jättebra bild på min outfit som Ida visst tog ^^
p.s vi satt inne på Mumma och pratade i 2 och en halv timme!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback