Awwe! :3

hejhej,idag vid 10 ungefär åkte vi till till katthemmet i Töreboda,jättesöta katter,det var en som satt och jamade som sjutton,typ"ta med mig hem snälla" åhh!
Sen när man kom hem la jag mig lite i solen,är lite matt eftersom jag är förkyld-.-
Efter maten cyklade vi ner till Johannesberg och tittade lite på något blomsterställe.
Sen solade jag lite till,har väl inte hänt så mycket mer än så (;
Ville bara upplysa er om att det regnar en aning!

min frukost! mums! Krabbelurer och glass
Bjässe till katt,Main coon kisse (;


Jag klarade att gå över utan att ramla i :D fast jag fick lite smått panik..


// Lindaan (;





Kommentarer
B(:

för det första: Lägg inte ut såna bilder på sån god mat!

för det andra: Ja hade lätt velat se när du gick över dem stenarna! ^^

2011-05-23 @ 17:55:28 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback