Grym dag med systrarna!<3

hejhej ,redan när vi kom till skolan idag var jag hungrig,och eftersom det är hälsovecka så kan man få äta frukost där så jag och Ida gick dit och tog varsin macka ;p
idag hade vi fysikprov,vet faktiskt inte hur det gick...
eftersom vi fick gå när vi var klara så hade vi lite mer än en timma håltimma så jag och Ida cyklade till hamnen och satt där och myste (;
På so:n fick vi gå ut och jobba,härligt,ett + på dig där håkan :D

Efter skolan åkte jag och Ida till musikskolan för att vänta på Anna,för vi skulle till hamnen och ta en glass ;D
När vi skulle åkte körde Ida i något så hon fick punka..
Så hon fick skjutsa mig på min cykel ;p

Och snart ska jag på utvecklingssamtal-.-





<3

Du är sjukt älskad!<3

Underbara du!<3

mohaha (;

thihi bus-syster!<3

Älskar er!<3

// Lindalooou!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback