Smartismunkar är till för smarta barn som jag! ;D

hejhej,idag var det marknad så jag,mamma,Anna och Ida åkte ner dit en sväng och tittade lite,kalltkallt.
Mamma åkte hem efter ett tag,då gick vi och köpte varsin munk med smartisar på,dom var goda men för stora(;

efter maten åkte jag,Anna och mamma till Hällekis för att titta när pappa kom iland från fisketävlingen (;
tyvärr blåste det väldigt mycket och ibland kom det lite regn men annars vare bra (;
Dagen har varit en mysig en (: <3

två av dom tre knäppjökarna jag gick med (;

mums!

Sjukt söt!<3



findusen kröp in i mitt täcke när jag låg ute och sola(;<3

supernajjs bild asso! ^^

// Lindalouuu! (;



Kommentarer
Anna

Kan du skicka de bilderna från marknaden till mig?

2011-05-01 @ 21:00:33 | http://bookshelf.blogg.se/
Linda (;

jomen visst kan jag det (;<3

2011-05-04 @ 18:20:35 | http://lindavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback