Skitspel!

tjenamors,på fysiken spelade vi något skitspel ,för man  förlorade bara..,då hatade jag Ida,men aldrig annars(;<3
Dem satt bara och skratta när jag satt där och grät,det var lite att ta i men ;p
Hade även engelska-prov och so-förhör,ska inte säga att det går bra för då går det alltid dåligt ;p

Sen var det träning :D
Kommer bilder från Igår och i måndags för det mesta (;

oops,det va inte ja..
Thihi satte mig i en pöl på en bänk,en i nian satt och asgarva åt mig xD

mysitmysit! (:
tänkte att det kunde vara kul för er att se vad jag åt till frukost ^^

Jadu..
Detta är Ida på fysiken :D
fast hon ser inte ut så men jag ville bara hämnas ;D thihi <3

// Lindajj! ;D



Kommentarer
Anonym

Snällt! :'(

Men det var väl inte dig han skrattade åt? ;P Tror han började skratta redan innan han sett din röv :p

2011-05-18 @ 15:56:49
Linda (;

Han skrattade åt mig jo

2011-05-18 @ 16:22:09 | http://lindavarnamnet.blogg.se/
Linda (:

för han tittade på mig och började skratta,

2011-05-18 @ 16:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback