Käka harsyra! (;

hejhej,idag var jag inte med på idrotten så jag,Ida,Mia,Polly och Martin skulle gå till lillängspåret och hänga ut någon mojäng som 7D skulle hämta,vi käka harsyra,Polly sa att hon fick se en sida hon inte sett hos mig tidigare (; negativt eller positivt vet jag ju inte om hon menade men ;P
Fick gå 20 min tidigare från sista lektionen vilket var skönt eftersom det var so (;
fast jag gick egentligen inte 20 i för jag glömde tiden så jag gick kvart i istället.. nu blev det rörigt!
skulle till Rehab center,för idrottsskador
Sen åkte jag till Kappahl där Ida och Fia var,det första när jag kom in var att jag fastade i en sak med väskan (;

blev en gammal bild iaf (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback