Gräs rekomenderas inte! (;

hejhej,idag på svenskan åkte jag och Ida till biblo och låna böcker,fick även göra min bokrecention för klassen när jag kom tillbaka,måste vart jobbigt att titta på mig för jag kan inte stå still :p
Sen på bilden fick vi gå ut och rita klart våra hus,jag smakade lite på gräs men tvii, så äckligt (;
Sen efter skolan åkte jag och älskIda till stan för jag skulle titta på klänning till skolavslutningen,hittade en som jag la undan,det är säkert många som köpt den eftersom den finns i Mariestad ;p men jaja,gick även till team sportia för att leta fotbollsskor till mig men hittade inga (;

Tack Ida för att du följde med :D<3

Du är så sjukt fin älsk!<3

mhihih :3

<33

Thahah toker! (;<3

// Lindaa :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback