Alltid lika gött o komma hem med nått nytt!

hejhej,nu har två shoppinggalna kvinnor kommit hem fron skövde..
Och då menar jag Ida och Linda (;
Åkte typ hemifrån halv 10 för bussen skulle gå 9.50,men nejda då har dom ändrat så då ska den gå 10.30 istället så vi fick sitta där och vänta,men det var ju bara tur för tanten som bad oss vakta hennes väska.. (;
Vi gick först in till H&M där träffade vi först på Ia och Hanna,sen Fia och Alice (;
Inne på Bikbok,blev Ida helt plötsligt rädd att hon skulle ramla ut i bara Bh och trosor och skor när hon provade kläder,och jag bara stod och garva åt henne ^^
Och även efter maten fick jag en lite energikick och bara stod och flabba ;p
Grym dag med dig snygging!
Ville bara säga att du är sjukt slarvig!

Jag och hattar hör liksom ihop! (;
På Mcdonalds (;
Heting!
Bite this!
Linne och shorts (;
Gulaaa skorts ;DD

// Linda



Kommentarer
B(:

jätte mysig dag! va menar du med slarvig?! O_O

2011-05-21 @ 21:38:29 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback