Skogisen med toookmojäängen! :D

Idag på fysiken fick vi bränna i våra böcker (;
på engelskan ser vi på någon film som heter a couple... någonting ;p
inte så vidare bra precis, men bättre än någon riddarfilm.
efter engelskan var det so-förhör,gick la inte så jättebra,han hade även med om saker vi inte skulle läsa på... -.-

När skolan var slut så skulle Ida till stan och biblo så jag och Fia cyklade hem själva (;
På vägen stannade vi först lite vid bäcken bredvid vägen och "lekte" lite ;p (på isen alltså)
sen stannade vi till på ett annat ställe med is, och Fia fick lite problem där inne i skogen och isen, all is var så mjuk men självklart skulle hon gå på den :p läckte in lite i skon men det hindrade inte henne från att fortsätta, men tillslut fick jag hjälpa henne att komma från isen ;p toookmojääng! :D<33

har bilder från skogen men när jag ska lägga in dom så säger det att dom inte hittar minneskortet -.-

sjukt fin är hon ! <3sjukt fin är hon ! <3 min tokmojäng! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback