Haalloj ! :D

Idag gick jag upp ungefär vid åtta, satte sig vid tv och åt (:
sen upp och sätta sig vid datan och titta facebook och lite så :D
Gick även ut och gick en liten sväng innan jag skulle äta.
SNART ÄR DET VÅR!!!! :DD
efter maten åkte vi till mormor :) var lite trött så jag satt kvar i finrummet medans dom andra var inne och hjälpte mormor med datorn (:

När vi kom hem stannade jag kvar ute och sköt lite fotboll och busa lite med Findus, men han blev trött och sur och gick och la sig på kullen ;p

sen gick jag runt lite ute och bara titta^^
och nu ska jag se på top model med Anna och Ida och sen blir det Solsidan :DD

 Ida på Lisebeeerg! :D

jag och uffe ^^ om han nu hette så men ;p han e min bästiiis ! <33

// Lindaloou (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback