Var är jag påväg..?

hejhej,dagen började med en träning med goá vänner! (;
Var 46 st som tränade :o
Eftersom alla 98,99,01(killar) var med ! (; men det var faktiskt bara kul :D
Vid cirkus(ca) 3 så skulle jag var iordninggjord och klar,visste inte var jag skulle men Anna och Ida hade hittat på nått,jag kastade mig på hojen och hakade på (;
Sen kom vi ner till en liten stig vid cirkusplatsen ungefär,där jag och Amanda var för ett tagsen (;
Jättemysigt ställe,där packade dom upp massa olika fika,och sen paket från Ida eftersom jag fyller år på Onsdag och Ida åker inatt ):
Supermysig tjejer,borde göras om! (yy



(L

(LL
Ni är så fina tjejer!






Puffis!<3


Ida nu trodde du allt att jag skulle glömma att tacka va!? (;
Men nejda,tack så sjukt mkt för presenterna,älskardej så mycket!<33
Tack båda för att ni fixade den mysiga kvällen! (L)

// Linda (:



Kommentarer
B(:

Tack mongobarn för att du loggade ut så att alla bilder avbröts! >< och för att du la upp den där jävla bilden när ja blunda xD hahaha, älskar dig mkt mer och det var apmysigt där nere! :) <333

2011-06-11 @ 19:01:13 | http://bbloggar.blogg.se/
Linda (:

haha,oops!:*

älskardejmerändetfinnsbokstäverpåjorden!

Du är underbar,kommer sakna dig så sjukt mkt! <333

2011-06-11 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback