Tokiisar i fartään! (:

Idag vid ungefär 12 gick jag till Amanda,för att va med henne och Elin (;
Vi hade inte så mycket att hitta på,gick mest o prata,sen efter att jag ätit gick jag bort till Elins place,där dom var,blev inte så möe gjort där heller;p
Sen vid typ 15.20 skulle Elin till skara så då tog vi oss en tripp ner till hamnen,för att titta lite (;
Sen hem till Manda,gick och pratade om massa :)
Lite framåt kvällen tog vi fram fotbollen och gick till Svampen för att spela fotboll,när vi var där kom vi på att vi ville ta kort så vi gick och hämtade Linus kamera,och gick tillbaka, när vi kom dit kom vi på att vi glömt bollen xD
Då såg vi att det låg en boll i en lekpark som vi lånade,då kom det en tant och ett litet barn och tog bollen och började skjuta med den..
Sen gick vi till skolan och stojade runt som dom två tokarna vi är! :D
jagälskardej! <3

Konstiga meeeniskor detta!
Fina duu!


Inte min skugga det där inte!
Linda har gått och blitt låång! :D

// Linda



Kommentarer
mandaaoo

haaha, grym dag det dära!

puuuss <3

2011-06-06 @ 12:20:46
Linda (:

Ohja snygging! :D<3

2011-06-06 @ 21:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback