Nu har man prövat på Kanot iallafall! (;

hejhej,nu är jag sur eftersom internet bröts precis när jag skulle spara inlägget så jag tänker inte skriva lika mycket!
Paddlade kanot med Fia och Madde på morgonen,hade vattenkrig med årorna i kanoten,jag och Fia blev så blöta så vi åkte hem och bytte om,sen drog vi till Candys för att käka,men Fia glömde sitt fiskespö så hon fick åka tillbaka hem och jag åkte vidare för att beställa,där träffade jag på Manda och Emelie! (:
Efter maten skulle vi fiska,fast jag och Emelie,var mest borta vid hennes båt ^^
Du är för gullig du Emelie! (:

Tack för dagen hörreni! :D

Blöta redan innan vi ens börjat eftersom det regnade ^^
Årets första smultron för min del! (;
De ä inte varje dag man träffar sånna här sötnosar när man är ute o äter! (;
Manda äter pepperoni(stavas?) med salt o peppar ^^
Fia du har nog missförstått det här en aning! (ska inte gå in på detaljerade saker här)
Gölli eller gölli? (LL
Snuttis! (:

IMORN BLIR JA 14 ÅÅÅR! :DD

// Linda :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback