fyra varv runt rondellen!

Idag kommer det nog bli ganska mycket men ska försöka att korta ner (;
Precis när jag gått upp imorse frågar mamma och Anna om jag vill följa med ut och gå,jag följde med för att ha nått att göra (;
Och när vi kom till en rondell stannade mamma för att plocka blommor, då kom det en bil som körde typ 4 varv runt rondellen och ropade brudaar! och tutade på oss xD
Sen på eftermiddagen spelade jag,Anna,Ida och (mamma som var med en gång) kort (:
Superkul vare iallafall! (;
Ungefär vid åtta gick jag bort till Amanda,vi gick ner till sjön och tittade lite,jättefint! ;D
Sen tog vi massa kort! Superkul med dig gumman! <3

Underbar dag med underbara vänner! :D

Mums!
<33


Du är så fin!
aww!

// Linda (:




Kommentarer
manda!

den första bilden på mej linda...

aja, grym kväll stumpan! <3

2011-06-05 @ 20:38:41
Linda :)

Den är sjukt fin sötnos!<3

grymt härlig älsk!(a <3

2011-06-05 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback