Minigolf?Inte för min del tack! (;

hejhej,idag har det varit en toppendag,förutom vädret då förstås! (;
Vid 11 ungefär åktt jag till Amanda,på förmiddagen gick vi mest runt och pratade och lite så,sen på eftermiddagen åkte vi ner tilll Bäcken och spelade minigolf och fikade lite :D
Åkte hem gick runt och tramsa,sen hade Mandas mamma bakat en kaka,så vi fick komma hem på fika! :D
Jättegod!

Poängen:
1:a-Amanda Johansson på 63p
2:a-Linda Alfredsson på 106p ^^
Och med  et konstaterade vi att jag inte borde fortsätta att spela golf! (;

sötan!


Bara bilder på Manda i slutet av banan,och bara bilder på miggi början  av banan,eftersom jag aldrig kom längre ^^
ehm,bollen åkte faktiskt åt det hållet,vlket är fel ^^



Fick ääntligen min blåbärsputte! :DD
gullis!
Fick 7 tior sammanlagt ^^


aww,gmn vad söt!
Tack Amanda för tuttifruttistången :D

Mandamandamanda.. (;

Tack för dagen älskii! (;♥

Tjingeliing!






Kommentarer
manda!

hihi, grym dag gmn! <3

2011-07-24 @ 22:02:57
Linda (:

thihi,ohjaa! :D <3

2011-07-24 @ 22:09:27 | http://lindavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback