Tripp,trapp,trull

hejsanhejsan,idag har det varit en chilldag,eller iallafall nästan! (;
Följde med mamma och Anna till nått loppis men det var inte kul för fem öre! ;)
Yttepytteliten looppis!

Sen gick jag in till Ida och Anna där dom satt och läste,även jag läste faktiskt idag ;o
Och  sen kom farmor och farfar,så då åt vi lite o nu sitter jag här! (;

Har ni tänkt på hur mycket jag gör "(;" den gubben?
aja,men me lajjk that gubbe!


än så länge,K A S S!



Älskiiisar!


Good girls!
söt♥
Fotograf: Johan Björnfot
Tripp,trapp,trull!



massvis med bilder! :D

TackOchHejLeverpastej!



Kommentarer
Jennilie

Sv: Tack så jätte mycket! :)

2011-07-24 @ 21:50:13 | http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback