Till Vildarnas Land!

Tjenamors!
Idag har det varit för det mesta en slapp dag,efter maten åkte jag,Anna och Ida ner till biblo,lånade typ 5 böcker :o
Ovanligt om jag får säga det själv (;
När jag kom hem läste jag,läste ut tre av dom böckerna,vääldigt lättlästa(:

Just nu är jag nog inne i nått stadie där jag faktiskt gillar o läsa,och det är faktiskt bra att öva sig att läsa,för i skolan läser man ju så mycker och man vill ju inte komma efter och ju mer man läser desto snabbare läser man till slut!
Sen gick jag över en sväng till Ida som skulle baka kladdkaka (;
Såg sen på en film som var på tv,till vildarnas land,sorlig film!

Ska faktiskt ta och erkänna att jag inte tagit några bilder idag :*

Bild på min underbart fina bästavän!
åhhh,Anna så otroligt sjukt söööt! (L)

Tack O Hej Leverpastej!




Kommentarer
B(:

om det är någon som är underbart fin så är det du förfan! <3

2011-07-25 @ 21:31:18 | http://bbloggar.blogg.se/
Linda (:

Skrev jag inte nyss att det var du? (;

2011-07-25 @ 21:46:30 | http://lindavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback