Brommö med underbara brudar!

hejhej,som jag sa i onsdags var jag ju på Brommö med brudarna,har inte riktigt orkat blogga om det,men nu tog jag mig tid att göra det!
Först åkte vi fel,fick vända tillbaka,sen hittade vi en strand som vi från början hade tänkt att sätta upp tältet på men sen kom Amanda på att det fanns en strand med volleybollnät på så vi slängde oss på hojarna och brummade iväg,var som tur var inte så långt dit! (:

När vi var framme satte vi upp tältet,så fort som möjligt så vi slapp det sen(:
Sen gick åt vi nog lite kvällsmat och hoppade i vattnet,riktigt skönt faktiskt! :D
Måsarna käkade upp Amanda stackarns godis :(

På natten typ vid halv 1,flippade jag och Amanda ut totalt,vi skrattade åt varenda grej vi sa,och Ida bara bad oss att hålla käften,men vi kunde inte låta bli ^^
¨
När vi satt och väntade på färjan var det en fågel som sket mig i nacken -.-
Blev väldigt mycket skrivet,men var glada att jag inte skrev allt som egentligen hände,då skulle det blitt mycket längre! (;





Jag är KÄR i den här bilden<33







Amanda/måsarnas godiis!









Älskar din pyjamas! (yy

Tack för en underbar tripp te Brommö! :D

// LindaAlfredsson




Kommentarer
Ida

Och jag är GALET KÄR I DIN HEADER! VARTFAN GJORDE DU DEN?! VARFÖR HAR ALLA SÅ FINA DESIGNER OCH JA MIN NÅÅB DESIGN :(

2011-07-09 @ 22:11:28
B(:

B* ;)

2011-07-09 @ 22:12:53 | http://bbloggar.blogg.se/
Linda (:

thahah,gjorde på picnik.com

det är du inte alls!

Dina har/är också jättefina!

i'm in chock! DU SKREV IDA :OOOOO ^^

2011-07-09 @ 22:26:50 | http://lindavarnamnet.blogg.se/
B(:

ofta :o

Men hade kommenterat det på en storbloggare och ville att dom skulle fatta att det var en tjej o hade glömt ta bort de ;)

2011-07-10 @ 10:12:44 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback