Bääärfeber!

Nejmen hej på er!
Idag gick jag upp vid halv 8 för kl 8 skulle vi vara ute på landet och plocka jordgubbar,mums!
Nej jag bor inte på landet,men man kan åka till ett ställe och plocka jordgubbar sen betalar man för hur många liter man köpt! (:
Blev 6,1 kg :D

Aww,kan man bli sötare.? (L)
oh så kmr en mindre söt!
Snacka om gott!
Sen drog jag och Ida ner till stan för att träffa Clara eftersom vi skulle köpa något till Maries lille Theodor,köpte en Body med långa ben och ett leksaks tåg,sen åkte vi och lämnade det,fick även lite saft och en mysig liten pratstund! (;




Sen åkte jag,min familj och Ida och spelade fotbollsgolf!
Kom otroligtvis 2a! (;


¨

Och pappa vills som sagt inte va med på bild! (:


CiaoCiao,imorn blir det ingen bloggning! :(
Hare gött,för det ska jaag hava! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback