Peron ;D

hejhej :)

Jotack, jag vet att det var rätt länge sen jag blogga men det gör väl inget,eftersom det bara är typ Ida som läser :)

På spanskan idag skulle vår spanskalärare skriva päron men det kunde han inte stava till så han skrev "peron" ^^ han är söt,jag vet att det låter otrevligt att säga att ens lärare är söt men han är söt på ett annat sätt ;p
snabba som jag och B är på att översätta texten så fick vi sitta och hålla på med mobilen oså ! '

Efter maten hade vi elevens val men jag har ont i ryggen så jag var inte med, istället gick jag till Sofia och dom på bilden,fast det var inte så himla kul faktiskt ! ;(
faktiskt nästan bättre med Idrott och Ledarskap :)
Sluta vid 13.20 och åkte bil hem med Ia :)

Blir ingen träning för mig idag :(
Och nu ska jag nog sätta mig och göra lite svenska läxa trorja !

Imöra blir det nog förhoppningsvis träning iallafall :)

nöjd nu B? :)


       ser lite trött ut men ändå ^^


    // Linda :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback