Härligt folk! :D

Nemen hejhej!
Har ju vart på läger nu tors-fre men jag har ju ändå hållt mig lite uppdaterad eftersom det fanns wifi! (:
Det har faktiskt varit jättekul,ni är härliga heela bunten! :D
hade fyra 1½ timmars tränaingar,men dom var roliga (:
På kvällen hade vi lite grillkväll med hamburgare.
Senare följde jag med Ida ner till Sebbe och Anton som skulle bada,jag själv orkade inte bli blöt ;p
Satt sen och pratade med Amanda och Ida,ni är ju heeelt crazy! ;)





så söt!

Så söt hon med!

Sebbe (;

Om ni undrar så höll Amanda kameran uppochner så jag tkr att den får va så (;

o stackars Clara fick en hård stukning på första träningen så kunde inte vara med :(

GottB?

rätt elektriska stolar om ni ville veta bara! ^^

Amanda är iallfall glad :D




Badtajm!




Goá brudar!

Tjingtjong!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback