Pösmunkarna miina! (a)

TjabbatjenaHej! 
Sa servitören på Candys^^
Jaoo,idag har det varit en lång dag känns det som,började med riktiga lektioner började med matte men behövde som tur var inte jobba något (;
Sen på so:n pratade Håkan i bara 10 min sen fick vi gå,då åkte jag och B hem tog även med oss massa andra folk,orkar inte skriva alla ^^
hade sen fysik och sen efter lunchen hade vi hemkunskap i två timmar,och så åt vi bara macka med paprika,ost,skinka och sallad på och ändå var lektionen i 2h ?

Efter var jag med Ida och Anna,sen drog jag,Anna och pappa till Candys ;)


Från vänster:
Daniela,Mia,Linnéa,Ida,Stina! (;
Snygga bruudar!

Titta sicka öögon! :DD

Spelade lite Uno också! (;


thithi mysis!


Ser lite ut som om vi ska äta frukost! (;



Lite trött ^^

Vi hörs!




Kommentarer
B(:

hata näst sista bilden på mig xD hahah ;) men älska första! ^^

2011-08-26 @ 20:46:03 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback