Bilder speglar verkligheten!

Hallåhallå!
Skolan idag var supertriiist!
Började först med invigning av skolan..
sen kom det bästa på heeela dagen!
TÅRTAAA! :D
lekte sen en massa göratråkiga lekar-.-
Är redan trött på skolan och att behöva gå upp tidigt..
Ohjuste när jag kom hem blev jag sugen på att se på Harry potter o de vises sten så det gjorde jag :D


Lite suddig bild men (;
Det är tröjan jag köpte på 2hand förresten:)

Gooood tårta och Beas snyggiga naglar! :)

Ph:Emelie,Elin,Bea(kusiniis<3),Jag


Ser en aning läskig ut men,det speglar ju som sagt verkligheten,som min syster alltid säger! (;

En länk till Beas blogg om ni har lust att titta in (;




Kommentarer
B(:

stolt fotograf

2011-08-24 @ 15:36:45 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback