Kondition..vad är det bra för? (;

hejhej,idag gav jag och Ida oss ut och sprang en sväng i lillängsspåret,det var jobbigt eftersom min kondition är värdelös...
Men det andra varvet gick vi lite snabbare istället ;p
Sen hem och duscha och lite så,och efter maten åkte jag och min familj till Garparör eller nått,  för er som inte vet vad det är så är det ett naturresevat ;p
Det var faktiskt riktigt mysigt! :D
Sen när vi kom hem grillade vi hamburgare! ;D
Bara en oviktig lite sak innan jag avslutar, jag har ätit hamburgare till kvällsmat 6 dagar den här veckan^^
Och nu har man precis skjutsat Findus i cykelkorg! :D

Cooling!



Var ett ställe där folk ristat in massa saker i träden,det var lite sött! ;D



Munterjökarnas gäng!

Myristack! :D

// Lindaa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback