Underbart väder!

hejhej,kom nyss in från det underbara vädret, har tagit lite kort,fast det var ju ett litet hinder när Findus går på blommorna man ska ta kort på och hoppar och knuffar ;p
haha men fick en del bilder iallafall, plus att jag sett årets första blåsippor! :D
Innan var jag ute och gick en liten sväng,eller jag gick rätt så långt faktiskt (;
Ja oså har jag ju vart i skolan också,och Idag var inte Ida med eftersom hon har det skönt i Paris,fast det är nästan lika skönt hemma..^^
På idrotten fick jag och Fia gå ut och gå eftersom vi inte var med på idrotten,vi gick förbi Ica där vi träffade mormor lilla,sen stannade vi till vid några duvor som jagade varandra :p

Lilla Ida kom imorse och sa adjöö! :D<3



så söt!<3

och det får bli slutbilden ;p

// Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback