Supermysig kväll med Ida :D

hejhej,idag åkte vi ända till  Falköping/Ulricehamn fär att spela match (;
Vi spelade ett jättebra spel och så men tyvärr så gjorde vi för få mål,det blev 3-2 till det andra laget..

Sen åkte jag,mamma och Ida till max i skövde och käkade, det är redan så pass varmt ute att vi kunde sitta ute och äta ;D
Sen när man kom hem satte jag mig först i solen,men det tröttnade jag på snabbt så jag gick till Ida och körde lite klockan och gick sen ut med Wille (;
Träffade en baaaotavovvsing!,den var skrämmande stor asså:o
Sen spelade vi kubb och Ida körde ner kungen... Vilket betyder att jag vann! :D
Sen gick jag hem,men då kom Ida igen och frågade om jag ville skjuta höga bollar med henne men eftersom jag har ont i knäna så fångade jag bara bollarna,fångade och fångade kan man väl inte säga men..
Sen tog vi massvis med kort :D
Jätterolig dag med dig gummsan! :D<33





Den gillade Ida så jag tog kort på den :D

söta! ;d



Grymt kul med dig älsk!<3

Många bilder idag men det har hänt mycket idag också! ;D kanske kommer lite bilder imöra med (;

// Lindaaai! :D



Kommentarer
B(:

dan va bäst! <3

2011-04-23 @ 13:46:02 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback