Spring!Spring!Spring! :DD

Spring som i vår alltså (;
Idag var det som alltid,skola.. men vi började med matte,gick väl inte så bra fick gå och fråga massa folk (; för jag fatta inte var vikarien pratar om ^^
Efter maten var det elevens val,Idrott för min del..
Där hade vi också vikarie,man kan säga att hon lätt blir irriterad
O sen efter skolan satt jag ute lite i solen med Findusen! :D
Men sen när Ida kom blev han  nyfiken på henne och gick..
Sen gick jag väl in och titta på tv, fast sen somna jag (;
Jag gick ut sen och tog lite kort i det härliga vädret (;
har förresten sett årets första vitsippor,i min trädgård!
Träffade även på några riktiga tokar, Ida och Anki,trevliga människor de!
Aja nu ska jag nog ta och göra lite läxor (:

toppen bra bild asso ^^ men det var lite svårt att ta kort för dom är i en buske (;



Det här är en av tokarna,visste inte om jag fick lägga ut på Anki så jag gör inte de (;



en sista bild på min älskliiing! <3

// Linda:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback