Rumpa istället för Pumpa (;

tjenare,idag på spanskan sa Carlos att man säger "en svart lejon" fast man säger ju "ett svart lejon ^^ då sa han till och med att vi skulle fråga våra svenskalärare ;p
I slutet på svenskan körde vi "rita gissa spring" då skulle man rita "Pumpa" men jag trodde det stog Rumpa så jag började rita en stor rumpa på tavlan ^^
På datan forskar vi om fåglar-.- vad är det bra för?

Efter maten var det idrott och ledarskap -.- fy asså,jag satt på bänken hela tiden..
Sen på vägen hem skulle jag och Ida prova att cykla och hålla händerna men Ida körde nästan in i ett par buskar och drog även med mig xD

Nu är det bara att börja tagga match mot Hjo :D






// Linda




Kommentarer
B(:

ååh carlos... ^^

2011-04-28 @ 16:04:18 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback