Kissekattögon!<3

Hejhej,idag har jag inte gjort så jättemycket,efter maten åkte jag och Anna iallafall ner till stan för att titta på skor och kanske lite skolavslutningskläder,fast vi hittade inget,så vi gick till Hemmakväll och köpte var sin piggelin ;p
När vi kom hem satte jag mig ute och sola,och käkade lite sallad ;p
Sen åkte jag på träning,det gick la sådär,fick ju inte upp bollhelvetet! (;
jaja,som sagt skulle jag ju lägga upp bilder på mig och Amanda igår

Om ni undrar så trilla hon av en gunga och fick lite skrattanfall (;

Den där kameler är roliii! :D

Lamooor! :D

Den här katten var från när jag och Anna cyklade hem,träffade även en annan men orkar inte lägga in på den ;p ÄLSKA ÖGONEN!<3

// Lindaa :D



Kommentarer
Amanda!

hihi, grym dag!

får vi ta o göra om snart tycker jag :) <3

2011-04-22 @ 18:47:19
Anonym

thihi,verkligen grym dag!<3

det måste vi! (;<3

2011-04-27 @ 18:07:05 | http://lindavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback