it's nice to feel the grass against your feet (;

Hejhej, idag träffade jag först Ida och då gick vi in och tittade på sötnosen W/ville,som är en hund ;p
Lite senare gick jag och Anna till Ida för jag ville ha hjälp med att byta design;p Taack älsk!<3
Lite senare gick jag ut och tog kort på pappas nya bil :D det är inte vilken bild som helst, det är en Mercury (;
Om ni inte vet hur den ser ut får ni slå upp det på google (;
Sen kom farmor och farfar och hälsade på,då käkade vi hamburgare,omnomnom!
Och jag och Anna ville spela lite fotboll,då sa pappa att han sett en fotboll i diket vid busshållsplatsen lite längre bort så jag och Anna tog våra sparkcyklar för vi orkade inte gå eller ta fram cyklarna (;
Sen tog vi oss en liten sväng också i det underbart fina vädret!<3

Ursäkta min snuskfötter men rubriken är ju så! (;









// Lindaaa ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback