Glaa påsk! (;

hejhej,idag gick jag upp typ vid åtta,jag och Anna fick gå ut och leta påskägg! :D
Jag hittade mitt ägg först som vanligt ^^
Sen vid tio åkte vi ner till stan,där hittade jag en skinnjacka,gröna skor och shorts (; fast ni får inte se någon bild på dom idag för det har blivit något konstigt med kamerakortet..
Sen efter maten åkte vi bort till gamla ekudden och gick där och tittade lite (; tyvärr blir det ju inga bilder därifrån heller men hur som helst så åkte vi in till stan sen för jag ville ta kort på ett träd med finfina blommor! (;
Och nyss så har vi sett på filmen "Dumma mej" :D Den rekomenderas! (:
Och snart ska jag väl antagligen gå och lägga mig (;

Jättefina!

Från igår! (;

// Lindaa




Kommentarer
B(:

hahaha, fan va patetsik den hjulningen såg ut! xD

2011-04-25 @ 08:45:56 | http://bbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback