Julmarknad! :D

hejsansvejsan :)  Idag var det isande kallt och vi skulle ge oss ut på julmarknad i detta tragiska väder! ^^
Vi åkte ner runt 11 tiden så fort jag egentligen steg ut ur bilen frös mina fossingar till is ;s vi gick och träffade Björnekainen (stavning) ^^ på Bokia jag och Annisen! :D tråkmånsarna ville gå runt där och blega på böcker -.-
vi gick även till team sportia,lindex,kappahl,lilla ting, t.ex om ni vill veta :P
jag hittade ett sådant dära tjockit hårband som man kan ha på sig när man sportar eller fryser om sina små öron :D
Sen skulle Ida hem :(:( <3
fast vi gick och käkade på "King Fisher" som fick bli ett litet plåster på såret ;p
Men tyvärr fick vi sitta i typ 55 dygn och vänta på maten -.-
men tillslut när vi nästan ruttnat bort så kom han med maten som jag väntat på så länge och sen blev jag knappt ens mätt ^^ haha
när dom var mättna och belåtna;p då gick vill till muséet och tittade lite -.-
Pappa köpte senap på muséet xD hahah
sen avr vi så genomfrusna att vi blev tvungna att åka hem :)
När vi kom hem satt jag väl lite vid datan min och tittade på lite allt möjligt ;)
sen blev jag lite trött på att data så jag gick ut istället och tittade lite där istället :p belv rastlös ute med men jag skottade iallafall och sen gick jag in :)
där var det full schå med att ta fram alla tomtarna som skulle upp;D
fick hjälpa mamma med dom satans örngotten på kuddarna men man kan ju inte säga att jag är mästarinna på det precis :P
jaja sen kom Anna och Ida och skulle se på Merlin och då sneglade jag in och fastnade där också :D
mysiga filurer dom två :) <3333
Taack för dagen :D tog tyvärr inga bilder för skulle jag ta av mig vanten skulle mina fingrar stelna till som en fiskpinne när den är frusen och det skulle inte vara skönt! *ingen ursäkt alls nejda*visseliviss* ^^

Förresten glöm inta att gratta B'es blogg bbloggar.blogg.se som fyller 1  år idag! :D<3

så förbaskat söööt att det inte är sant!!<333


Finaste flickan i hela världen eller vad? fybubblan vad alla är söööta och fina då<33333333333333

blir inga bilder på mamma mig pappa eller Findus idag :)<3

Tjohejj// Linda :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback