Tjoppsi! ;)

Kom precis hem från utvecklingssamtal då, det gick faktsikt bra hon frågade om jag hade väldigt stora krav på mig själv ;p thihih
så nog om det :p. Idag i skolan så var den första lektionen engelska och då var det ju det där sablans provet som jag tjatat så om! det gick nog bra, iallafall vad det kändes som men det kanske bara är inbillning ;)
sen var det även biologi förhör men det var bara muntligt som tur var det :)
mmh... dåligt minne kan man säga att jag har :P
På svenskan fick vi nya ord som är fybubblan så svåra! jag fattar absolut INGENTING asså!-.-
När skolan var slut fick vi vänta på Anna i 20 minuter eftersom hon också skulle åka med hem, fast det var kuligt det med,tog lite kort på söööta små barn och nu menar jag sööööta! :D fast det var en söööööt preson som jag inte tog kort på och det var Ida B men hon räknas absolut till dom! :)<33 thihi

Syskonkärlek upp till 1000 %<33 förlåt annis om jag inte fick lägga upp men jag tkr iallafalla att du är dundersöööt! :D <3


hejdå alla rara människor som läser min blogg ^^ <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback