Snövandring med Anna och Ida :D

Hejhej nu har man precis kommit hem från en mysig snövandring men Anna och Ida :D
först gick vi in lite på bäckarundan men sen svängde vi in i trollskogen som jag och Anna kallade den när vi var lite mindre :) stigen vi gick på var lååång!;D
men till slut kom vi ut på vägen igen men precis när vi gick sa Anna; men vi kan ju gå in i den skogen istället ^.^
haha det gjorde vi ju då också :)
Vi hittade en typ sten som såg ut som en gravsten men som nog inte var en gravsten som det stog RUSSLINGEN ALLMÄNNING 1620  på och sen var det tre kronor på också mystiskt ^^
men jag ville typ inte gå in i den skogen för jag kände inte igen den och jag ville inte gå vilse ;p
det var massa is som inte var tillräckligt hård så den sprack lite här och var där vi gick ;)
Vi kom alltid in på något ställe där en typ hare nästan hjälpte oss ut ur skogen för de hade gjort massor av spår som vi gick efter och dom ledde oss ut ur skogen :)
blev inte en så detaljerad skrivnig nu men jaja, jättemysigt med er tjejjor! ;D

vid stenen :D



RUSSLINGEN ALLMÄNNING 1620 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback