kvällen med Fisfia :D<3

hejhej igen :)
nu har jag recis varit med Sosso :D vi gjorde egentligen inte så jättemkt ^^
men först så satt vi vid datan och spelade "Kawairun" ;) vi var ju för bubblan bäst....^^ spelade även lite bomb it 3 och annat :)
sen gick vi in till Annispannis och tittade på lite bilder :D detta var också lite roligt faktiskt! :D
vi gick även ner till lille tatten och tittade lite på mobilerna en stund men sen fick Fia damp och ville göra något fast det blev att data igen tyckte vi  ;p  men bara efter ca 7 minuter att vi satt på datorerna så *pling* i hennes mobil ;hejhej jag kommer och hämtar dig kl 18:00 ^^  då var det bara att stänga av datorerna igen och gå ner och ta på sig för Fias del inte för min :P
taack för den lilla tiden vi hade iallafall :D det där lät som om hon dött eller nått men det menar jag absolut inte ;p <333
en liten kissekatt från Grekland trorja :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback