Fiafiafia...!^^

Idag i skolan då var det några människor som sjung lite julsånger i aulan för oss andra då som inte ville ställa upp och sjunga. Duktiga :) iallafall endel.... ^^
På idrotten körde vi basket :) :( man kan bara säga en sak; Jag sög! ^^
så nog om skolan.:)
efter det gick ja till min bästavän Ida Björntå! :D
Vi lekte med hennes(Fias) flygplan asså inte ett sådant dära stort flygplan utan ett sådant som man leker med(pappersflygplan) :D
Och kelade lite men tjockisarna! :)
Sen blev det träning :)
hahah det finns ingen som är klantigare än Fi-isen min :D ( jo det finns det men) men först så skulle vi lyda några små enkla order men Fia tog det lite mer allvarligt och sprang på så att hennes knä vek sig och hon typ åkte in i väggen eller nått och hon ramla bakåt ^^ det var bara det första even om det bara finns två men ändå :P
och sedan när hon skulle göra en liten hörna så ska hon krångla till det och självklart trassla sig in i nätet med foten och så fastna där och när hon då ska träffa bollen så sitter hon fast och pladask ner på magen ^^
herregud min älskade lilla klantiga unge :D nu fattar ni rubriken hoppas ja ^^ <33


Ursäkta att jag lägger upp två likadana bilder i rad men Fia vill inte att jag lägger upp någon annan av dom bilderna jag har :P
Älskar dig! <3


Adios Amigos! :)) <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback