Besök av sysslingen Cody :D

Hejhej,idag har det hänt mycket,först på morgonen blev jag väckt av fin födelsedagssång! :D
sen var jag och Fia nere och spelade golf (på skoltid)
Gick uselt ^^
Sen Såg vi på film men vi fick sluta tidigare! :D
Jag och Fia drog till Ica,Fia skulle ha choklad! (:
Sen senare kom hon med pakeeet! :D Fick en god parfym och bumlingaaaar! :D Tack sötnosen min!<3
Hade även släktkalas,och eftersom min amerikanska syssling kommit och hälsat på i sverige så kom dom på mitt kalas! :D
Han heter Cody och han var superrolig, var ju förstås lite svårt att prata engelska med det gick! :D

Tack för alla underbara presenter! (:

Körde en aning utanför! (:

omnomnom! (;
ser ut som en kissekatt tass! :D
mumsigt! (;

Cody och Anna (;
Rådjur (:
Plattång,volymtång,tröja från Orlando,marsmallows,parfym,nagellack,pengar! :D
aww,min söta parfymflaska! (:
Tröjan (;

Fick även korv ^^,pengar,mascara,några ringar;p,hårspännen,godis(:

// Linda :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback