ojojoj! :D

ojoj jag han inte blogga igår, men idag är jag tillbaka :D
På morgonen fick man gå till skolan, det var kallt,tog typ 30 min att gå :p
vi kom när det var fem min kvar till lektionen skulle börja.., vi började med so -.- det tråkigaste ämne som finns typ :p
sen var det fysik, då skulle vi gå ut och mäta hastigheten på en bil på  en 50m strecka :) jag var med B och Fia och vi gick bort till badhuset och mätte upp en ungefär 50m strecka :)
sen efter bara en kvart var vi tvungna att gå tillbaka igen för att räkna ut hur mycket det blev m/s oså.
sen spanska och sen mat :) maten var faktiskt god,det var typ järpar tzatsiki och ris det var gott som jag sa :P
sen var det musik, vi såg på den där filmen igen "Chicago" bättre att se på film än att jobba ^^
sen var det engelska, vi bara översatte oså :D
förlåt att jag skriver lite trist men jag är tröööött! -.-
hejdå alla grisar! :D
ingen bild för sitter inte vid min data :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback